Το πιο εύκολο πράγμα στις αραβικές χώρες είναι να πάρει κανείς διαζύγιο.
Εκεί όταν ο ένας από τους δύο επιθυμεί να χωρίσει λέει στον άλλο τρεις φορές: «σε
χωρίζω, σε χωρίζω, σε χωρίζω» και αυτομάτως απελευθερώνεται από τη σύμβαση. Δεν είμαι 100% σίγουρος όμως νομίζω ότι οι γυναίκες πρέπει να το πούνε τέσσερις. Αντίθετα, στην
Ελλάδα όλες οι υποθέσεις διαζυγίων χρονίζουν μέσα στις δικαστικές αίθουσες, μόνο και μόνο επειδή σκαλώνουν κάπου μέσα στα δαιδαλώδη γρανάζια του κράτους και
της γραφειοκρατίας. Ενώ θα μπορούσαν όλα πολύ εύκολα να έχουν διευθετηθεί μ έναν
πολύ απλό και πρακτικό τρόπο: με το να λέει ο ένας στον
άλλον τρεις φορές: Facebook,
facebook, facebook.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου