a blog about politics, travels, cinema, arts and culture (2009-2026)
Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013
Αυτιασμένος θα σαι…..
…Αυτό είναι. Θα σε άκουσε κανένας ζηλιάρης και θα σε
αύτιασε, λέει ο μπασίστας στον φλαουτίστα που του παραπονιόταν διαρκώς για
πονοκεφάλους το τελευταίο διάστημα.
Τότε να πάω κατευθείαν στο ενορχηστρωτή, που ξέρει να
ξε-αυτιάζει, είπε εκείνος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου