Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013

Αυτιασμένος θα σαι…..

…Αυτό είναι. Θα σε άκουσε κανένας ζηλιάρης και θα σε αύτιασε, λέει ο μπασίστας στον φλαουτίστα που του παραπονιόταν διαρκώς για πονοκεφάλους το τελευταίο διάστημα.

Τότε να πάω κατευθείαν στο ενορχηστρωτή, που ξέρει να ξε-αυτιάζει, είπε εκείνος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου