Σάββατο 10 Μαΐου 2014

Πίσω μου σ έχω... μορφωμένε σατανά





Εχθές το βράδυ είχα τη μεγάλη τιμή να δω στο όνειρό μου ότι ο ίδιος ο Σίγκμουντ Φρόιντ είχε αναλάβει να με ψυχαναλύσει. Αφού, λοιπόν,ο μεγάλος μαιτρ της ψυχανάλυσης, με άκουσε προσεκτικά, μου είπε ότι είχε  καταλήξει για μένα στο συμπέρασμα ότι χρησιμοποιώ τη γνώση και τις σπουδές ως ένα άλλοθι για να αποφύγω αυτά που οφείλω να κάνω.

-Είσαι παθολογικά αναβλητικός, μου είπε ο Φρόιντ
-Τι εννοείτε; του λέω
-Θέλω να πω ότι αν λάμβανες μέρος στο πρώτο "The Voice" και το κέρδιζες, θα δήλωνες συμμετοχή και στο δεύτερο.
-Κατάλαβα του λέω. Θα δω τι μπορώ να κάνω γι αυτό.

Εκείνη ακριβώς τη στιγμή παρεμβαίνει και ο Άγιος Φραγκίσκος της Ασίζης για να μου πει:

-Άκου παιδί μου προσεκτικά τι πρέπει να κάνεις , αν θέλεις να αντιμετωπίσεις το δαίμονα της αναβλητικότητας. Θα αγοράσεις ένα μοναστικό μαστίγιο και κάθε φορά που σου μπαίνουν ιδέες για νέες σπουδές θα ρίχνεις 20 βουρδουλιές στον εαυτό σου και θα λες: "Πίσω μου σ έχω μορφωμένε σατανά".

-Εντάξει κατάλαβα. Νομίζω ότι μπορώ να το κάνω, του λέω εγώ.

Η αλήθεια είναι ότι επηρεάστηκα τόσο πολύ από αυτό το όνειρο που ακόμα προσπαθώ να συνέλθω.'Ηταν τόσο ζωντανό, τόσο υπερβολικά ρεαλιστικό και ακαριαίο. Πόσο; Τόσο ώστε με μεγάλη ευκολία μπορούσες να διακρίνεις  πάνω στο γραφείο του Φρόιντ δύο πόντους σκόνη, ή να δεις ξεκάθαρα την περίφημη πίπα του,  τη μικρή βιβλιοθήκη με τα αγαπημένα βιβλία του, και το σημειωματάριό του, ακόμα ακόμα και τη θρυλική γραφομηχανή του.

Στην πραγματικότητα, δε θυμάμαι να έχω δεί ξανά τόσο αληθοφανές όνειρο. Αφού για να σκεφτείτε ακόμα και ο ίδιος ο Φρόιντ έφυγε από τη συνεδρία μας, χωρίς καν να μου κόψει απόδειξη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου