Σάββατο 5 Μαρτίου 2016

Τι μου τη χάρισες αυτή την καφετιέρα (Παρωδία)

Τι μου τη χάρισες αυτή την καφετιέρα
αφού για μένα μόνο αγνά έχεις σκεφτεί
και πριν σ αγγίξω όλο εσύ με κάνεις πέρα
τι μου τη χάρισες την καφετιέρα αυτή
και πριν σ αγγίξω όλο εσύ με κάνεις πέρα
τι μου τη χάρισες την καφετιέρα αυτή

την καφετιέρα σου την πήρα με το ζόρι
γιατί από χρόνια έχω κόψει τον καφέ
μα εσύ με έκανες το Σάββατο βαπόρι
δε μού χεις κάνει ούτε ένα like για σεφτέ
μα εσύ με έκανες το Σάββατο βαπόρι
δε μού χεις κάνει ούτε ένα like για σεφτέ

πάω να σ αγγίξω κι όλο λες "από Δευτέρα"
και τότε για τα ποιήματά μου όλο μιλάς
κι ίσως μου χάρισες αυτή την καφετιέρα
για να μου γίνει και η ποίηση βραχνάς
κι ίσως μου χάρισες αυτή την καφετιέρα
για να μου γίνει και η ποίηση βραχνάς


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου