Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2023

Του Υin η καρδιά είναι μια άβυσσος

Φίλος καλός μα ιδιότροπος. Ταιριάζουμε όμως στις πνευματικές μας αναζητήσεις.

Εκείνος, έχοντας πέσει, τα τελευταία χρόνια, πάνω  στην ανατολική φιλοσοφία και τον υπερβατικό διαλογισμό, με τα "μούτρα", συχνά μου ζητάει  άποψη και κρίση για  θέματα όπως δημιουργικότητα, συνείδηση του παρόντος και συγκέντρωση.

Όμως, αυτή τη φορά  μου ζήτησε κάτι εντελώς διαφορετικό.

Θα ήθελε, μου είπε, να γνωρίσει  μια κοπέλα, ώστε  να έχει έστω μια συντροφιά στη ζωή του.

Ως παρέα, αποφασίσαμε λοιπόν, να τον πάμε  σε ένα από τα μπαράκια της περιοχής , μήπως και  βρει  εκεί  το τυχερό του και συναντήσει κάποια κοπέλα που να του ξυπνήσει το ενδιαφέρον.

Μπαίνοντας όμως μέσα στο μαγαζί και λίγο πριν πάρουμε τις θέσεις μας στον καναπέ του τοίχου, τον βλέπω να σκύβει διστακτικά προς το μέρος μου και να λέει.

-Δεν έχω καθόλου καλό προαίσθημα σήμερα.

-Γιατί ρε συ; του λέω εγώ, ακόμα δεν μπήκαμε.

Τότε σηκώνει το κεφάλι του και ρίχνει μια παρατηρητική ματιά στο χώρο.

-Επειδή  βλέπω πιο πολλά Yang  παρά Yin, μου λέει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου