Τα γραμματοκιβώτια που μεναν ανοιχτά
γεμάτα από έγγραφα που τά παιρνε ο καθένας
μα ακόμα και οι διάολοι, του δρόμου τα παιδιά
τα ειδοποιητήρια δεν τ άγγιζε κανένας
Την πίεση ανεβάζανε του κόσμου τα υψηλά
οι δύσπνοιες ρημάζανε των συνεπών τα βράδια
οι αϋπνίες γράφανε συνθήματα σκληρά
τα έλκη καταστρέφανε στομάχια στα σκοτάδια
οι καταθλίψεις κτίζονταν με πένα και χαρτί
η γλώσσα μια ευγενική μια εκφοβιστική
τα φάρμακα μες τις ζωές μπαίνουν των υγειών
στόματα οι τύψεις ράβανε στο έλεος των ποινών

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου