Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2009

ΜΕ ΝΙΚΗ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ (ΑΡΧΕΙΟ ATHENS24)

Ένα παιχνίδι, που έχει χαρακτηριστικά τελικού, δίνει το βράδυ της Τετάρτης στο Παγκρήτιο η εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου, που υποδέχεται το Ισραήλ στο πλαίσιο των προκριματικών αγώνων για το παγκόσμιο κύπελλο του 2010. Λίγες μόλις ημέρες μετά το ατυχές, όπως εξελίχθηκε το παιχνίδι, 1-1 απέναντι στον ίδιο αντίπαλο, στο Τελ Αβίβ, οι παίκτες του Ότο Ρεχάγκελ καλούνται για μια ακόμη φορά να κάνουν αυτό που έχουν αποδείξει ότι έχουν πια εμπεδώσει σαν αγωνιστική δυνατότητα. Να "καθαρίζουν" δηλαδή τέτοιου είδους παιχνίδια με μικρομεσαίες ομάδες αυτού του βεληνεκούς, ώστε να στραφούν έπειτα με αισιοδοξία στη συνέχεια του δρόμου που οδηγεί στα γήπεδα της Ν. Αφρικής. Βέβαια το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα εξακολουθεί να μην παράγει ελκυστικό ποδόσφαιρο, άλλωστε, δεν το βοηθάει και ο όμιλος, όπως και η αγωνιστική κατάσταση αρκετών βασικών στελεχών που για μια ακόμη φορά δεν βρίσκονται σε καλή φόρμα επειδή δεν αγωνίζονται με τις ομάδες τους. Με νίκη, ωστόσο, η εθνική παίρνει κεφάλι και "καθαρίζει" έναν από τους πιο σημαντικούς της αντιπάλους στο δρόμο για το Μουντιάλ του 2010, μια διοργάνωση στην οποία καλό θα ήταν να βρεθούμε προκειμένου να παγιωθεί η ανερχόμενη δυναμική της εθνικής στο χώρο του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου