Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2009

ΕΝΔΟΣΚΟΠΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (ΑΡΧΕΙΟ ATHENS24)

Εντυπωσιακή θεωρείται σε ολόκληρο τον κόσμο η ανταπόκριση των πολιτών στο κάλεσμα των διοργανωτών της «Ώρας της Γης» να στείλουν μέσω της ωριαίας συσκότισης στις 28 Μαρτίου ένα ισχυρό μήνυμα στους παγκόσμιους ηγέτες.

Σύμφωνα, μάλιστα, με τα τελευταία στοιχεία, το ελληνικό κοινό διαπρέπει σ αυτήν την πρωτοβουλία με στόχο την αφύπνιση, την συνειδητοποίηση και την δημιουργία πεποιθήσεων για την αντιστροφή του φαινομένου της περιβαλλοντικής υποβάθμισης, σε βαθμό που αφήνει έκπληκτους φιλοπεριβαλλοντικές οργανώσεις και φορείς.

Αυτή, λοιπόν, η ώρα της συσκότισης, το προσεχές Σάββατο, φαντάζει σαν μια προσπάθεια ενδοσκόπησης, που θα πρέπει, όμως, ταχύτατα να μετουσιωθεί σε δράση, αλλαγή συνηθειών και υιοθέτηση ενός νέου σκεπτικού για τη σχέση μας με τον πλανήτη.

Ο συμβολισμός της κίνησης αυτής, αποδεικνύεται, όπως φαίνεται, αρκετά «επιδραστικός» καθώς απλώνεται σα χιονοστιβάδα, και μπορεί να παράγει ουσιαστικά αποτελέσματα, αρκεί να προσανατολιστεί προς την κατεύθυνση εδραίωσης εξοικονομητικών συνηθειών στον τομέα της ενέργειας, που αποτελεί, άλλωστε, ένα από τα σημαντικότερα στοιχήματα στην προσπάθεια αντιμετώπισης της κλιματικής αλλαγής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου