Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2009

ΑΝΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΙ ΟΙ ΑΚΤΙΒΙΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΤΣΕΤΣΕΝΙΑ (ΑΡΧΕΙΟ ATHENS24)

Στο έλεος του θεού, παρατημένοι στην επικίνδυνη μοίρα τους και στην αδιαφορία των εγχώριων φορέων να τους παράσχουν συνθήκες ασφάλειας ζούνε οι ακτιβιστές στην Τσετσενία. Μια φωνή ακόμα έσβησε τις προηγούμενες ημέρες. Πρόκειται για την Ναταλία Εστεμίροβα τη διακεκριμένη ερευνήτρια του κέντρου ανθρωπίνων δικαιωμάτων Memorial. Σήμερα, ημέρα της κηδείας της, συγγενείς και φίλοι συγκεντρώθηκαν στα γραφεία της οργάνωσης για να αποτίσουν φόρο τιμής στο πρόσωπο της Ναταλίας και σε όσους χάθηκαν για να υπερασπιστούν πανανθρώπινες αξίες. Μέσα σε μόλις ένα μήνα στην Τσετσενία, τέσσερις ακτιβιστές, εκπρόσωποι μη κυβερνητικών οργανώσεων έπεσαν θύματα μαφιόζικων επιθέσεων χάνοντας τη ζωή τους. Αποδεικνύεται ίσως στην πράξη ότι ορισμένα διεφθαρμένα συστήματα θεωρούν ακόμα επικίνδυνες, αυτές τις ανεξάρτητες φωνές που πάντοτε έστερξαν τους αδύναμους και παρείχαν στήριξη στους αποκλεισμένους. Εντούτοις, τα πράγματα δεν είναι εντελώς ιδεαλιστικά. Σ αυτές τις περιπτώσεις και σε αρκετές ακόμα που προηγήθηκαν, οι αιτίες των δολοφονιών μπορεί να συνδέονται και με πιο ταπεινά κίνητρα, από την προσπάθεια κάποιων παρακρατικών να βγάλουν από τη μέση κάποιες δυσάρεστες φωνές, μέχρι τον ιστορικά παροιμιώδη εγωισμό της μαφίας. Πολλές φορές, το στοίχημα γι αυτούς είναι να κλείσουν το στόμα κάποιου που θεωρούν ότι έπληξε τη δημόσια εικόνα τους, καθαρά για θέμα γοήτρου. Και μη χειρότερα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου