Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ-ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ (PART 3) -ΤΙ ΕΣΤΙ ΣΑΪΕΝΤΟΛΟΓΙΑ

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Σπουδαίος ηθοποιός ο Τομ Κρουζ, έτσι;

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Καλός είναι. Σπουδαίο δεν θα τον έλεγα

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Ξέρεις, αυτό που με εντυπωσιάζει πιο πολύ στη ζωή και την καριέρα του Κρουζ είναι η ραγδαία εξέλιξή του.

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Εεεε για να το λες, έτσι θα ναι.

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Έχω ακούσει πως όταν ήταν μικρός είχε κόμπλεξ με το ύψος του ενώ σήμερα είναι ένας πετυχημένος σταρ του χόλιγουντ γεμάτος αυτοπεποίθηση και λάμψη.

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Δηλαδή άμα τον πεις κοντό δεν θα τσαντιστεί πια;

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Όχι φυσικά. Και για να το αποδείξει τα φτιάχνει πάντα με κάποια ψηλότερη από την προηγούμενη. Άλλωστε είναι πια υπεράνω. Ξέρεις και ποιος άλλος μου αρέσει πολύ; Ο Τραβόλτα.

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Ααα. Μάλιστα

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Και οι δυο τους είναι επιτυχημένοι, ισορροπημένοι, λαμπεροί και αισιόδοξοι. Και φυσικά Σαϊεντολόγοι.

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Σαϊεντολόγοι έεε; Κοίτα να δεις..

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Ναι, φαντάζομαι ότι ξέρεις τι εστί σαϊεντολογία, έτσι;

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Εεε, μέσες άκρες

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Θα σου πω εγώ. Είναι μια οργάνωση ανθρώπων που πασχίζουν για την βελτίωση του εαυτού τους, για να φτιάξουν έναν καλύτερο κόσμο. Τελευταία έχουν αρχίσει να εξαπλώνονται και στην Ευρώπη.

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Ξέρεις τι πιστεύω εγώ;. Ότι όλοι αυτοί είναι κοινοί απατεώνες που εκμεταλλεύονται διχασμένες προσωπικότητες και τις στρατολογούν για να βγάζουν χρήματα.

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Όχι ρε δεν είναι έτσι, ηρέμησε. Η Σαϊεντολογία σου προσφέρει μια καλύτερη ζωή. Σε προτρέπει να ανακαλύψεις τις κρυφές δυνατότητες του εαυτού σου και να χρησιμοποιήσεις τη δύναμη που ούτε εσύ ο ίδιος γνωρίζεις ότι διαθέτεις. Περνώντας σταδιακά από το ένα στάδιο στο άλλο, εξελίσσεσαι σ ένα πολύ εξελιγμένο είδος ανθρώπου. Με τελική κατάληξη την ευτυχία, την υγεία και την επιτυχία.

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ:Μμμμ! καλό μου ακούγεται.

ΑΛΛΟΣ ΕΑΥΤΟΣ: Εεεε τι λέμε τόση ώρα. Ορίστε και η κάρτα μου. Μπορείς να μου τηλεφωνήσεις όποια ώρα θέλεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου