Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2011

Πρωθυπουργικά όνειρα 2


Στον παράδεισο και πάλι, ο Παπανδρέου λέει στον Καραμανλή:
-Εχθές σε είδα στο όνειρό μου. Ήτανε Πέμπτη και έπαιζες γκολφ στην Γλυφάδα
-Μα εγώ δεν έπαιζα ποτέ γκολφ τις Πέμπτες, λέει ο Καραμανλής, μάλλον με μπερδεύεις με άλλον.
-Πιάνεις, λοιπόν το μπαστούνι σου και δίνεις ένα χτύπημα με το αριστερό καταπληκτικό, λέει ο Παπανδρέου, χωρίς να κάμπτεται.
-Μα εγώ είμαι δεξιόχειρας λέει ο Καραμανλής.
-Η μπάλα παίρνει μια καταπληκτική τροχιά και διανύει μια απόσταση 80 μέτρων πριν καταλήξει στην τρύπα. Κι εσύ εκεί, ψηλός, ευθυτενής, αγέρωχος και με τον αέρα να χαϊδεύει τα λιγοστά σου μαλλιά να κοιτάζεις με αυτοπεποίθηση την κατάληξη του χτυπήματός σου.
-Μμμμ, κάνει ο Καραμανλής, χαϊδεύοντας με τον αντίχειρα το χείλος του. Και πως αντέδρασα μετά;
-Τι εννοείς; λέει ο Παπανδρέου.
-Να εννοώ, αν το πανηγύρισα ή αν έμεινα ψύχραιμος.
-Ααα, έκανε ο Ανδρέας: Έτρεξες αμέσως να δεις την αντίδραση των αγορών.
-Μάλιστα, έκανε ο Καραμανλής. Μωρέ καλά κατάλαβα εγώ ότι με πέρασες για τον μαλάκα τον γιο σου! Για να μην παρεξηγηθούμε. Δεν λέω ποιον…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου