a blog about politics, travels, cinema, arts and culture (2009-2026)
Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013
Μάθε Ευρωπαίε μάτιασμα
Πάντως,
έχουν ένα μάτι αυτοί οι Αμερικανοί, άλλο πράγμα.. Και δεν το λέω έτσι αυτό, στα
κουτουρού: Αφού το έχω παρατηρήσει σχεδόν συστηματικά, ότι κάθε φορά που έχω
μεγάλη επισκεψιμότητα από USA,
φεύγω από τον υπολογιστή με τρομερό πονοκέφαλο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου