Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013

Μάθε Ευρωπαίε μάτιασμα

Πάντως, έχουν ένα μάτι αυτοί οι Αμερικανοί, άλλο πράγμα.. Και δεν το λέω έτσι αυτό, στα κουτουρού: Αφού το έχω παρατηρήσει σχεδόν συστηματικά, ότι κάθε φορά που έχω μεγάλη επισκεψιμότητα από USA, φεύγω από τον υπολογιστή με τρομερό πονοκέφαλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου