Haris Karagkounidis
a blog about politics, travels, cinema, arts and culture (2009-2026)
Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2013
Ή στραβός είναι ο αφαλός ή στραβά αρμενίζουμε
-Δεν είσαι αρκετά πνευματώδης για μένα, μου λέει.
-Βρε, κορίτσι μου, της λέω πας καλά; . Επικοινωνείς με τον αφαλό σου;
-Α, δεν έχω αφαλό μου λέει. Ανήκω στο 1/1.000.000.000. των ανθρώπων που δεν έχουν αφαλό.
-Ε πέστο ντε, έτσι εξηγείται, λέω εγώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου