Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2013

Ή στραβός είναι ο αφαλός ή στραβά αρμενίζουμε

-Δεν είσαι αρκετά πνευματώδης για μένα, μου λέει.
-Βρε, κορίτσι μου, της λέω πας καλά; . Επικοινωνείς με τον αφαλό σου;
-Α, δεν έχω αφαλό μου λέει. Ανήκω στο 1/1.000.000.000. των ανθρώπων που δεν έχουν αφαλό.

-Ε πέστο ντε, έτσι εξηγείται, λέω εγώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου