Haris Karagkounidis
a blog about politics, travels, cinema, arts and culture (2009-2026)
Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2013
Λεπτά υπάρχουν...
…κι όχι λεφτά, εννοούσε ο Παπανδρέου. Ότι δηλαδή τώρα που θα μείνετε όλοι άνεργοι θα έχετε όσο χρόνο θέλετε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου