Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014

ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΣ: ΗΜΕΡΑ ΕΒΔΟΜΗ: Για θυμήσου καλά..

Αγαπημένο μου ημερολόγιο. Κάτι μέρες σαν  τη σημερινή, θυμάμαι με πολλή νοσταλγία την πρώτη μου δουλειά, το καλοκαίρι του 1983, στη Λεπτοκαρυά. Τότε ήμουν μόλις εννιά χρονών και αναφέρομαι εδώ στην τότε  ηλικία μου, μόνο και μόνο επειδή κάποιοι μου λένε προκλητικά σήμερα ότι από τότε που πάτησα για τα καλά τα σαράντα έχω σταματήσει πια να αναφέρομαι σ αυτή. Έχω γίνει λένε η Βουγιουκλάκη του ευθυμογραφήματος.

 Το 1983, λοιπόν, αγαπημένο μου ημερολόγιο, που ήμουν εννιά χρονών, ζήτησα δουλειά σε μια παραθαλάσσια ταβέρνα και ο ιδιοκτήτης της, ένας πολύ συμπαθητικός άνθρωπος, αποφάσισε να μου δώσει μια ευκαιρία, χωρίς δεύτερη σκέψη. Αν εξαιρέσεις λοιπόν ότι την πρώτη ημέρα έπαθα υπερκόπωση και τη δεύτερη ηλίαση στη συνέχεια μια χαρά τα πήγα. Ήμουν εννιά όμως, γι αυτό μην φανταστείς τίποτα συγκλονιστικό. Τέσσερις πέντε μέρες δούλεψα όλες κι όλες. Ίσα ίσα δηλαδή για να το γράψω στο βιογραφικό μου!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου